קוסמטיקאיות בכפר סבא והסביבה

הכירו את הקוסמטיקאיות המומלצות בכפר סבא, עם הטיפיים האישיים, הסיפור מאחורי כניסתן למקצוע וההמלצות הקטנות והחשובות לטיפולים קוסמטיים טובים יותר טיפולים קוסמטיים מפנקים ומושקעים הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו. מאחורי השיפור באיך שאנחנו נראים בעזרת הטיפולים הקוסמטיים, יש עולם ומלואו. בעזרת הקוסמטיקאיות המובילות בכפר סבא והסביבה, ניסינו לסכם את שיטות המקצוע, הטיפים הקטנים והחשובים ומה שמבדיל בין טיפול קוסמטי טוב לכזה שלא יתרום לכם רבות. קבלו את הקוסמטיקאיות המובילות באזור כפר סבא.

מחזיקה בוותק וניסיון בלתי מנוצחים של 27 שנה, שרית חדד היא אחת הקוסמטיקאיות המקצועיות והמובילות באזור השרון. שרית חדד, קוסמטיקאית בכירה פרא-רפואית, עוסקת בתחום מאז שנת 1991. היא בוגרת המרכז להשתלמויות של אוניברסיטת בר אילן בתחום מדעי הבריאות לקוסמטיקאיות, בוגרת בית ספר לקוסמטיקה פרא-רפואית ובעלת תעודת P.M.E בין לאומית.

חדד פועלת במטרה להחזיר את הזוהר והחיוניות לעור הפנים, באמצעים ובטכניקות מתקדמות, והיא עושה פלאים בהחזרת הזמן לאחור. "כל אחד יכול להיראות צעיר, חיוני וקורן," היא אומרת "כיום הטיפולים הקוסמטיקאים מותאמים באופן אישי לכל אחד, לא רק לנשים". כך, גם גברים, מבוגרים ובני נוער פוקדים את הקליניקות שלה, לצד הנשים.

חדד מנהלת במיומנות רבה שתי קליניקות מצליחות: בכפר סבא ובצור יצחק. לקוחותיה זוכים למגוון רחב של טיפולים משמרים ומשפרי מראה, לכל סוגי ובעיות העור ביניהם: טיפולים לעור יבש, עור שמנוני, כתמים כהים, נזקי שמש, קווים דקים וקמטים, אקנה, חטטים, העלמת שחורים, ועוד. טיפולי היופי המוצעים בקליניקות בין היתר: הסרת שיער בשתי שיטות מתקדמות – לייזר ואינפרא, בשעווה, גבות, שפם, פדיקור סטנדרטי ופדיקור רפואי מתקדם לטיפול ביבלות ופטריות. הקליניקות מעוצבות בחן ובאווירה ביתית ונינוחה לטובת המטופלים.

"לקוחותיי זוכים לטיפול שידרג את המראה והזוהר שלהם. למעשה, הם הופכים להיות גרסה טובה ורעננה יותר של עצמם". אומרת חדד, ומוסיפה: "אין ספק שהסטנדרטים השתנו עם השנים, ובאמצעות הטיפולים והטכנולוגיה המתקדמת, אשה בת 50 כיום יכולה להיות הדבר הלוהט ביותר בחדר".

התכשירים בהם משתמשת חדד הם טבעיים ברובם והאיכותיים ביותר שקיימים. לצד המיכשור הטכנולוגי בקליניקות שלה, לקוחותיה נהנים ממגוון פתרונות חדשניים ומתקדמים לחידוש העור והמראה. כל אלו לצד חוויה טיפולית מפנקת ושירות לקוחות חסר פשרות: "הלקוחות יוצאים מכאן מרוצים ורואים את זה על פניהם". מציינת חדד.

גבות

טיפולי יופי לגבות לטובת מראה פנים מושלם ותיקון אי סימטריה.

הסרת שיער

מגוון טיפולי הסרת שיער עבור כולם, בשיטות המתקדמות בעולם. כל הטיפולים מבוצעים על ידי אחות מוסמכת.

טיפולי פנים

מגוון טיפולי פנים בשיטות וטכנולוגיות מהמתקדמות בעולם.

אנטי אייג'ינג

טיפולי אנטי אייג'ינג מתקדמים לחידוש העור, שימור המראה הקיים והאטת קצב הזדקנותו – במגוון טכנולוגיות וחומרי טיפול, ביעילות רבה ובבטיחות מקסימלית. התאמת הטיפול בהתאם למצב העור.